what a day


hade tyvärr inte kameran med mig så en gammal bild istället!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig men mucho trevlig! Jobbade & därefter var det den traditionella måndagsfikan (dock utan Jennifer...) där det pratades igenom om helgen som vanligt. Vad som hände, inte hände & som inte borde ha hänt ;) Sen fick vi idén att grilla så vi sms:ade runt till sköna människor, handlade nödvändigheter & satte oss nere i Näsviken.

Hälften gav upp vid åtta men jag, Annie, Jack, Tova & Mange satt kvar till nästan halv elva. Lite kallt mot slutet måste erkännas men hur trevligt som helst. Det är det här som är det bästa med den kommande sommaren. Ska fan grilla all the time :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0