enastående ensamstående


Oops. Råkade däcka på soffan när jag & Sara kollade på Svärdet i stenen. Trött var ordet ja ;P Sov bara en timme inatt & det gynnar inte mig riktigt just nu...

Har varit roligt att jobba i helgen, mucho längesen Geten & Räkan (& Catrine också såklart!) gjorde Hemköp osäkert & säkert ;) Sen efter jobbandet gick vi på Mingel & shakade assen som aldrig förr med de andra brudsen. Det gynnar alltid! Ovanligt roligt & mycket folk faktiskt, det gillade vi.

För övrigt så är jag förvirrad, om ni vill veta. Mycket tankeverksamhet pågår i mitt lilla huvud. Gör jag samma misstag om igen eller är det kanske värt det den här gången? Det är inte lätt när det är svårt, som jag brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0