just hold me


Vad har egentligen hänt de senaste dagarna? Allt & ingenting känns det som! Jobbat en massa, grillat hos mami & daddy cool, kramat Tea, tvättat, suttit på Åbron med trevliga människor, kollat på Vänner, inte fått ett piratskepp, fikat med Teddie, ätit glass, måndagsfikat med töserna, promenerat med Jackieboy, lyssnat på musik & tänkt tillbaka till Peace & love, försovit mig, lagat mat med sis & Kenty... Ja, well that's pretty much it.

Och ni har inte fått se fler bilder från festivalen p.g.a. att jag inte fick ta med mig min älskling in på festivalområdet. Inte riktigt okej! Så Annie tog bilder med sin kamera istället & jag har inte fått de än. Men det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0