chaos


Yes, I am alive! Har haft fullt upp & är glad att jag har överlevt den här dagen. Haha.

Igår jobbade jag hela kvällen till kvart över tio. Bytte om snabbt som fasiken, snabbdrack lite & sprang hem till Jack & partyfolket. Mucho trevligt måste sägas även om jag inte var där så länge, hann dock bli full i alla fall ;D Sen blev det Harrys i vanlig ordning! Men klockan ett inatt får jag reda på att jag "måste" jobba halv 8 på morgonen. Inte okej men snäll som man är gick jag hem, lite lagom yr, för att sova några timmar. Och idag då har jag jobbat i 8 timmar, knarkat lite panodil & känner mig relativt bra med tanke på omständigheterna ;)

Nu är jag i Asarum, myser med mina parents & Tea, ska äta god mat & bara vara. Inte alls sugen på att festa så får se vad som sker under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0