it's not fair & I think you really mean


Helgen har varit lite crazy men fan vad roligt jag har haft! I fredags var det förfest hos Johan som gällde, en snabb titt inom det nya stället Club Mingel & sen Harrys i vanlig ordning. Spelade nog not fair med Lily Allen tusen gånger & var lika lycklig varje gång ;D Kärlek till den låten I say.

Igår var det maskeradfest som gällde & jag & sis var utklädda till kaniner, haha! Snygga var vi och roligt hade vi. & sen har jag tydligen sagt till en bekant igår att Nea har varit kär i honom sen hon var femton. Hahaha. Jag kommer i och för sig inte ihåg att jag sagt detta men är sjukt nöjd att jag gjort det ;D Jag vet att du älskar mig, Nea ;)

Bilder kommer när jag är hemma i Växjö igen, har glömt sladden där!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha jo den låten i kombination med din lilla lögn gör att jag älskar dig SÅ mycket! ;)

2009-11-01 @ 21:34:41
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

hihi, låten is the shit men i det här fallet är det very mucho fair & very mucho funny ;D

2009-11-02 @ 02:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0