dancing the whole way home



Jaja, får väl skriva lite nu eftersom mina vänner tydligen tror jag är död om jag inte uppdaterar! Min mobil har däremot varit död all day long & när jag väl ringde upp Nea så hade hon gråten i halsen & var nära ett sammanbrott av oro ;)

Efter skolan fastnade jag & pratade med en av mina classmates i typ 1 ½ timme, därav den sena hemkomsten. Han har typ samma sjuka humor som jag ;D Sen blev det bacon till mat & nu fungerar äntligen mitt internet normalt så bloggläsning står på schemat :P Lite abstinens nu ska erkännas...


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag behöver snart ta lugnande medel av allt du hittar på min kära vän. Mitt stackars hjärta...

2009-11-02 @ 21:53:22
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, do that... jag har några piller här hemma du kan prova ;)

2009-11-02 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0