liar liar, pants on fire


Läste Neas inlägg om att hon betalat tv-licens. Jag trodde folk ljög om att de inte hade tv eftersom de där snubbarna i Kiruna ändå inte precis kan bevisa motsatsen? :P När jag bodde i min förra lägenhet (& hade tv, vilket jag inte har nu) så ringde de mig...

Radiotjänstsnubbe: du betalar inte tv-licens?
Jag: ehm, nää...
Radiotjänstsnubbe: det står att du är skriven hos Cecilia, du har alltså inte då en egen tv eller bostad?
Jag: nej, precis! Jag behöver väl inte betala om jag bor med någon annan som betalar?
Radiotjänstsnubbe: nej, absolut inte. Tack för mig då!

Mohaha. Som om jag inte satt & kollade på typ Top Model medan han ringde? Men snubben får ju skylla sig själv, han räddade mig genom fakta som jag inte ens själv visste om ;) Tackar mig själv för att jag aldrig gjorde en adressändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0