you'll be in my heart


Min student -07. Bilden är tagen är pappa.

Det är mycket tankar som snurrar i och med att jag går den här utbildningen. Lärarutbildningen. Tankar snurrar kring morfar som också var lärare och hur roligt han hade tyckt att det var att jag läser det jag gör. Så mycket som vi hade diskuterat yrket, utbildningen, lärare & litteraturen. Jag vet att han med hela sitt hjärta hade velat hjälpa mig med att reflektera tankar & åsikter om allt...

saknad är det värsta som finns. & jag saknar morfar så att det gör ont.


Kommentarer
Postat av: Nea

Kärlek -v-

Han är stolt över dig där uppifrån, jag lovar.

2009-10-29 @ 15:26:34
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

<3

2009-10-29 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0