things will never be the same



I am alive! Har lite fullspäckat schema med lektioner, random äventyr & en massa körande mellan Asarum & Växjö... Just nu befinner jag mig hos mina parents men ska åka tillbaka med bussen kl 6 imorgonbitti (mucho bittert indeed, men jag är tacksam för hur mycket jag har fått ha bilen!).

Igår var vi, delar av lag 10 & Nea, på bio & såg Inglorious Basterds. Och fy fan vilken bra film det var! Hade kunnat betala dyrt för att se den på på bio one more time, lätt värt det! Brad Pitt ägde & Tarantino gör alltid filmer på sitt speciella & underbara sätt.

Nu har jag precis träffat Jackieboy en snabbis & tänkte snart ta tag i att läsa lite till det som behövs inför morgondagen. Inte riktigt gynnsamt men ska man bli förskollärare så ska man antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0