dom skriker hjälp


Fullt upp all day men har haft en trevlig kväll! Först blev det grillning med Sara & Nea & senare kom Macke & Jonas på besök en stund, mucho trevligt skulle jag vilja påstå :) Åt god ytterfilé, pommes & sallad - gynnar allt & alla I say!

Sen hängde jag med en annan vän & käkade lite mat. Eller han käkade & jag drack cola, var relativt jättemätt sen grillningen :P Trevligt anyway! & nu har jag precis pratat i telefon med the Prinz i ett par timmar om lite allt möjligt, mucho skönt att prata av sig lite även om vi kommer in på relativt sjuka samtalsämnen då & då... Som vanligt ;D

Dubbel trubbel har btw räddat min dag. Bra musik att vara upprörd till, det gillar vi! Sen att texterna är störda gillar vi faktiskt bara ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0