almost famous


Nea sms:ade mig angående min debut som gitarrist idag:

Nea: fått något skivkontrakt än eller?
Jag: ett? Det är minst tio som är efter mig! 
Nea: ojoj! jag ska sprida ditt nummer för pengar, LÄTT ;)
Jag: sälj gärna porriga bilder på mig till media med!
Nea: så nakenbilderna från förra helgen går bra?
Jag: absolut! sen ska jag kontra med en liphistoria om att alla mina s.k. vänner utnyttjar mig för mitt kändisskap!
Nea: frågan är om det är värt det när halva världen sett en helt naken... Men allt är ju relativt! ;P 

Lätt värt det säger jag! ;D Jag blir ju i alla fall uppmärksammad & ännu mer känd... Nea kan vara relativ ;) Jag & mina vänner kan ha sjuka konversationer ibland, fast ingen slår mina & Christians nattliga samtal på msn ;D & ja, bilden ovan är mucho gammal, typ 2008 nån gång?

Kommentarer
Postat av: Nea

Gammal och FUL! :O

2010-02-17 @ 18:36:42
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

men va fan! här skriver jag värsta inlägget & det enda du fokuserar på är bilden? INTE OKEJ ;)

2010-02-17 @ 18:47:03
Postat av: Nea

HUR kan jag göra annat i detta fall?

Plus att jag var ju rätt delaktig och hade redan sett det andra ;)

2010-02-17 @ 22:09:18
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

var det du? är du säker? ;)

& du är alltid schnygg!

2010-02-17 @ 23:57:22
Postat av: C

hahah sjuka människor finns ;)

2010-02-19 @ 02:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0