kan bli bra, kan bli ganska okej en dag


Första dagen på nya kursen & inriktningen (barnens lek, lärande & utveckling) idag. Det verkar bli tufft & en massa bull att skriva varje vecka. Jag. Vill. Inte. Men sen var jag & Carro på stan, käkade lunch & tittade lite i affärer - det gillade vi :)
Nu ska jag bara läsa lite bloggar innan jag tar tag i att plugga. Joy... Lite Färska Prinzen på detta & det hela känns ganska okej trots allt!

& btw: först addar random folk en på facebook, men sen springer de fram & låtsas inte vet vem jag är (frågar vad jag heter & yada yada). Eeh, okej? Pinsamt säger jag.  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahha, sicka klockrena människor det finns alltså haha;)

tror att jag oxå ska börja med den;)

2010-01-18 @ 15:50:32
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, jag med då! det kanske är nya raggningstekniken? ;)

2010-01-18 @ 16:49:40
Postat av: Nea

Frågan är hur den funkar, du verkar ju inte direkt sugen? ;)

2010-01-18 @ 18:51:54
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

om man är tillräckligt ihärdig så kanske de ger sig tillslut? ;)

2010-01-18 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0