du är en nolla & jag din idol!


Gårdagen var mucho rolig & lite spontan sådär (fick ju ett ryck & körde till K-town halv sju på kvällen)! Jackieboy har gått & blivit med hus så han, jag & Andreas spenderade kvällen där & fyllde oss med alkohol. Jag fick lyssna på lite allmänt ogynnsamt killsnack, sjöng högt till Björn Rosenström & pratade om back in the days :D Sen var jag realtivt inne i dimman & mötte upp Mawlin & Ida för att gå till Mingel & shaka ass - awesome!

Idag sov jag länge & det var underbart, sen tvingade Jack ut mig på stan för att fika. Det var dock jättemycket människor överallt så vi fikade på det mest mobbade fiket i K-town (där alla pensionärer hänger), men det var trevligt i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0