every man think his burden is the heaviest


Egentligen borde jag inte röra bloggen, eller läsa några bloggar. Jag har inte tid, för jag har sjukligt mycket att plugga. Men jag bara måste slappa lite innan jag drar igång i alla fall... Ge mig styrka :P

Igår var jag i Tingsryd ända till halv nio på kvällen, & det var sjukt segt kan jag tillägga. Efter att ha kört hem med Timbuktu på högsta volym & handlat lite så hade jag & Sara en massa att snacka om! Så vi bara pratade, lyssnade, diskuterade & skrattade i ett par timmar :)

Ikväll ska jag fan inte göra nåt alls, ska bara vara för det behöver jag. Ska dock plugga en massa med, jag måste måste måste. Mwaah, skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0