sagan om den snela hesten


Innan idag när jag, Sara & Nea var på väg till Hemköp för att handla så inser jag typ halvvägs att min plånbok är borta. Får panik & springer hem men hittar inte den någonstans - pan i i i k! Men precis när jag var nära att dö inombords så ringer nåt okänt nummer till min mobil, vilket visar vara världens snällaste snubbe som hittat min plånbok :D

Fan vilken tur man har ibland & det är även mucho tur att det finns snela hestar som den här snubben där ute på gatorna. Var helt säker på att nån tagit den & skulle spendera alla mina pengar, vilket i och för sig inte är så mycket men ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sicken tur att det finns snela hestar:)

2010-03-26 @ 07:01:45
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

mhm, indeed! tur att det finns folk som du, jag & snubben ;P

2010-03-26 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0