you're on my heart just like a tattoo


I söndags på McDonald's (vi måste sluta hänga där, haha...) så diskuterade jag, Mawlin & Jack tatueringar en del & jag är sjukt sugen på ännu en. Jag som älskar ord & texter vill självklart ha fler än de två jag har, men frågan är om det egentligen är okej att fylla sin kropp med text? Jag själv skulle nog säga ja ;)

& jag har en annan idé med som faktiskt inte är en text, men vi får se hur det blir med det! Eftersom det är så onödigt dyrt att tatuera sig så kan man ju inte göra det när man vill. Min första kostade 800 & min andra 1500, på tok för mycket med tanke på storleken på dom... Inte okej I say! Dock värt det ändå ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0