Östersjöfestivalen 2009

några såna här har druckits upp under dagarna. & en del Asti Cinzano & vodka...

Onsdagen: Förfest at my place med en massa blandat folk! Men det är så det ska vara på festivalen - alla är välkomna! ;D Lite dans på spy-pallarna till pokerface i vanlig ordning innan vi begav oss ut i vimlet. Inte så överdrivet mycket folk men jag hamnade på Harrys, dansade lite & drack San Fransisco!

Torsdagen: Efter en snabb visit hos Johan (& dans till Neas favvo banan-låten) drog vi till vinfest på min jobbarkompis Sofias bakgård. Var dock inte där så länge men bjöd på sprit & pratade Nile City med Emelie & hennes trevliga vänner. Träffade även på saknade skogsfolket, som jag kallar dom, haha ;) Dansade (såklart, som alltid!), flashade trosorna, blev arg på folk & hängde tillslut på Harrys med the hetget :D

Fredag: Efter mycket om & men bestämmer jag & Annie oss för att hänga med hennes lillebrors vänner. Dvs vi två & en massa lammkött (som hennes kära bror försökte få ihop mig med...) ;D Jag & Annie spelade Parapapapapa-låten tusen gånger eftersom det inte fanns nån annan vettig musik på stället innan vi mötte upp de andra girlsen & vidare till öltält :) 

Lördag: Förfest på min kära systers bakgård. Drog med mig Jackieboy en stund & spenderade resten av tiden med hennes trevliga vänner & även mami & daddy cool var på plats en stund. Mötte sedan upp töserna som hade varit på annat håll & dansade till det bästa på hela veckan... Schlager! ;D

Oj, detta blev en uppsats, även om jag har skrivit väldigt lite om det som hänt. Haha! Anyways så har detta varit mitt östersjö & jag har haft hur jävla roligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0