emelie goes upprörd & älskar ironi


Nu är det såhär att jag har ganska många vänner & bekanta i årskull -90 som alltså tar studenten det här året. Det här betyder att det kommer att vara flera studentskivor runt om i vår fina stad imorgon. Men jag är inte bjuden till en enda. Alla andra jag känner ska någonstans imorgon kväll men inte jag.

Vad har jag gjort för fel? Inte tillräckligt snygg? Köpte jag inte ut sprit när ni ville? Är jag en jobbig allergiker? Eller är jag helt enkelt en dålig vän? Frågorna är många & obesvarade, men jag tycker ni är awesome i alla fall ;)

update: Fick nyss ett oroligt samtal från min käre far som trodde jag låg här hemma i fosterställning & lipade för att ingen hade bjudit mig. Inlägget var mest till för att pika mina vänner (?) lite granna. Missade ni ironin i alltihopa så känner ni inte mig...

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Sånna tillställningar blir man inte bjuden till mer än om man är släkt, man bara våldgästar! mouahahaha! MAT!

2009-06-10 @ 22:42:50
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0