vänner is the shit


Min fina vän Mikaela hade lämnat mig den här blomman när jag kom hem från Växjö idag. Blomman & det vackraste brev jag någonsin läst:

"Du är som Pumba, när du på dansgolvet dansar din rumba.
Pokerface & segertåg, här är inget vind för våg.
Tack för att du bidrar till min spritmisär, därför är du mig oändligt kär.
Skämt åsido, se till att bli frisk annars kan det hända att du får smisk.
Emelie du underbara vän, se till att bli frisk snart igen!"

Poesi när den är som bäst. Tack sötaste Mikaela! ;D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAha, eller hur;)

Men man behöver ju muntras upp när man gått å blivit sjuk...

Var så god min vän:D

2009-04-16 @ 18:53:02
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

sötaste! kärlek till dig :D

2009-04-16 @ 22:54:32
Postat av: Louice

aaaah va fint! :)

2009-04-16 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0