jag kommer sakna...


dricka te & snacka skit med Jackieboy till tre på nätterna.
småprata & skoja med alla underbara jobbarkompisar.
sitta i mitt fönster & lyssna på musik & kolla på regnet.
filmkvällarna hos Liselott & David med mina finaste vänner.
de gemensamma festerna med bästa grannarna Tzatzios.
& alla andra festerna med de underbara Karlshamnmänniskorna.
dricka cider & träffa folk på Åbron.
skiva skinka i charken & ljuga om vilka ostar som är goda.
cykla ner till sis & Kenty & leka med Tea.
se Jack trycka i sig 4 cheeseburgare på 3 minuter.
alla trevliga stammisar på Hemköp. Vissa människor är för goa.
shaka assen på Harrys med brudsen & klaga på Dj:n som alltid suger.
den traditionella måndagsfikan.
möta upp Nea efter jobbet för att gå en runda.


Fan. Kommer sakna min lägenhet så mycket att det gör ont. Det här har blivit mitt hem. Att flytta tillbaka till mina föräldrar är i och för sig bara en tillfällig lösning men känns ändå som ett steg tillbaka i utvecklingen & det känns inte bra nånstans. Är van vid att vara i stan, nära alla mina vänner & kunna göra vad jag vill när jag vill. Mwaah.

Jag kommer t.o.m. sakna att städa & få utskällning av arga kunder. Så mycket vill jag stanna här. Ångest, ångest, ångest.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag kommer t.o.m sakna den livsfarliga toadörren som jag var så rädd för :(

2009-08-22 @ 14:27:44
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0