that's just the way it is


Sitter & lyssnar på Tupacs musik & har upptäckt hur sjukt jävla bra han var. Alltid tyckt att han var okej men aldrig riktigt lyssnat på låtarna... Har inte hittat en låt som jag inte gillar än. I am kind of in love.
Dock har han alltid stått för mitt favoritcitat ända sen back in the days nån gång, bara för att jag själv känner exakt likadant: "my biggest fear of death is to come back reincarnated".

Jag lyssnar verkligen på så sjukt blandad musik. Jag älskar allt! Utom skrikmusik, som jag kallar det, men annars har alla olika genre sin charm. Mina största idoler genom livet har varit Bob Marley, Michael Jackson & Eminem. Helt olika men ändå bäst. Dock ligger Marley mig allra närmst om hjärtat, inget slår reggae ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0