Malin made my day



Okej, detta kanske är ett lite internt inlägg men jag måste publicera det här i alla fall. Malin är störd människa som man inte kan göra annat än att tycka om ;D Vi har haft lite sjuka konversationer på msn ikväll efter en lång & mycket udda dag. & detta slutar med att hon heter diverse saker på både facebook & msn... Hahaha, jag har nog legat dubbelvikt av skratt en bra stund ;D Jävla underbara människa!

Till saken hör att jag definitivt inte vill ligga med personerna hon skrev om. Men idag har det hänt saker angående personerna i fråga som jag inte anser gynnar särskilt mycket ;D


Kommentarer
Postat av: malin

haha <3 glöm inte berätta för pappa micke vilken det är jag menar heller!

2009-12-29 @ 23:54:08
Postat av: Mikaela

Klockren!

Go Malin, go!;)

2009-12-31 @ 09:21:48
URL: http://cessapowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0