when it knocks you down


Sorry för bad update men hade fullt upp all day igår! Först låg jag i mitt rum i fosterställning ett par timmar p.g.a. stark ångest för mitt hår som inte riktigt ser ut som det borde. Jag antar att jag får leva med det, även om det inte gynnar någon ;D

När jag tagit tag i mig själv igen så mötte jag upp Mikaela & Christian i staden för lite shopping :) Sen beställde vi mat som vi mumsade i oss at my place innan dom var snälla att skjutsa mig hem till K-town

Så det är alltså i K-town jag sitter nu, men inte så länge till... Åker till Växjö om några timmar igen men sen imorgon är jag tillbaka här igen. En aning krångligt kanske men ja, it's a hard knock life.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0