friday, I'm not in love


Jobbat hela dagen lång in the chark. Ni vet: skivat rostbiff, petat på fisk & grillat lite kyckling. Nu har jag duschat bort så mycket charkdoft som det bara går & snart ska jag gå & möta Nea. Vi ska käka thaimat tillsammans. Nice I say. Senare kommer troligtvis mer folk hit för att umgås :)

Och jo... Mitt internet. Det suger fortfarande! Men tydligen så är Telias mobila bredband tjuriga av sig & tycker inte om när man tittar på Youtube för mycket (hejdå Top Model!). Så nu jävlas de tillbaka till mig genom att göra det segt i en månad framåt. Väldigt lite kärlek till min dongel (haha, vem fan har kommit på ordet?!) för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0