issues

no hope, no love, no glory, no happy ending...

Sitter här & tänker på tok för mycket för mitt eget bästa. Som tur är har jag en viss hetget vid namn Nea som sitter uppe med mig & får mig på bättre humör & tankar. I alla fall lite, hon gör sitt bästa helt enkelt ;) Detta är på väg att bli ett mucho flummigt inlägg så jag ska inte ens börja skriva mina tankegångar...

Borde gå & lägga mig istället för jag ska upp tidigt & jobba. Gynnar inte någon. Men det är inte lätt när det är svårt, som jag brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Om du undrar varför du har så många sidvisningar idag så är det uppenbarligen bara för att jag är sjuk och har så mkt annat att sysselsäta mig med, haha;)

2009-02-27 @ 14:10:35
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, auuw ;D synd att jag jobbat hela dagen då & inte kunnat uppdatera :(

2009-02-27 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0