a little bit of heaven, a little bit of hell


Tänker alltid lite för mycket på nätterna, både på gott & ont. Inatt har jag tänkt en massa på mitt nya liv här i Växjö & kommit fram till att jag trivs sjukt bra. Från början ville jag ju inte alls till denna stad men nu så är jag faktiskt glad att jag hamnade här av alla ställen.

Jag trivs mycket bättre med utbildningen än jag trodde, gillar mitt mysiga lilla rum (& balkongen såklart), grannarna mina är mucho trevliga, de flesta i klassen är helt underbara... Ja, allt flyter på & I like it.

Det enda negativa är att jag saknar mina nära & kära. Mucho. Som tur är åker man ju hem till Karlshamn då & då för att pussa på Tea, fika på Briggen, alkoholisera på Harry's & träffa alla underbara människor i staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0