yesterday at 00.26


Hej, jag heter Emelie & från och med nu har jag inget liv. Hej, Emelie.
Jag har läst en massa hela kvällen, det är nu man börjar ångra att man började plugga... Har en hemtenta som ska lämnas in på fredag. Litteratur ska läsas & nio sidor bullshit ska skrivas. Det roligaste är att mitt word inte fungerar så här sitter jag & känner mig nöjd med livet.

Sen att jag ska vara i Karlshamn hela veckan men egentligen inte har tid för folk känns ju inte heller okej. Kalas för Tea, skrivbordsköpande på IKEA, fika med trevliga människor & så hemtentan på det. Lyckat, mucho lyckat. Jag får nog knapra på lite misstänksamma för att klara detta. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0