keep the faith


Vilken dag igår! Började dagen med att packa bil & släp med mina ägodelar, trycka in allt i mitt lilla rum & utforska mitt nya hem lite. Trivs faktiskt än så länge! :)

Sen åkte jag tillbaks till K-town och hämtade Jack, Tedde & Tina och så tillbaks till Växjö igen. Det var fest hos Rebecca & Viktor och sen vidare till Ohleo's i stan för att titta på Ken Ring som gällde. Drog även med mig Carro som går i min klass för att alkolisera lite ;)

Hade riktigt roligt måste sägas! Dansade som fasiken & stod längst fram när Ken did his thing, så att säga. Roligast var nog dock Jack som var fullast på stället, hade så jävla roligt åt honom när vi gick hem på natten ;D Vi gjorde världens skummaste deal på förfesten också, ibland är det komplicerat med en kill-bästis. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0