the curious oysters


På tal om Alice i Underlandet så tycker jag faktiskt att det är en underskattad Disneyfilm. Den är sjukt speciell & I like it a lot.

Nu på senare år ser man tecknade filmer i originaldubbningen (engelska med andra ord) eftersom det är sjukt mycket bättre. Men när man var liten såg man allt på svenska, förutom den här för min del. Jag har bara haft den på engelska & kan absolut inte se den på svenska. Lejonkungen, Aladdin, Lilla Sjöjungfrun m. fl bara måste vara på svenska! Det är skumt, men den versionen man ser en film i första gången blir den bästa vad än alla andra säger. Yes, I'm a Disney-tönt & damn proud of it! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också en Disney-tönt! Värst är när man börjat samla på disney klassikerna och alla inte finns att köpa!!:P

2009-12-29 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0