thinking way too much


Händelserik & mucho trevlig dag! Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, tänkte ta igen lite i bloggvärlden och sen lägga mig & få lite efterlängtad sömn...

Började dagen med seminarium, gick på stan med Carro & shoppade för pengar jag inte har (gynnar alltid att hänga med Carro dock), hämtade Nea på Campus (ville inte cykla till mitt place all by herself) & hade en trevlig chokladstund i min säng, tog bussen till K-town, var barnvakt till älskade Tea med mami & daddy cool, hämtade Jackieboy & åkte till McDonalds (träffade för övrigt på trevliga människor som Lottan, Matthias, Hanna & Emelie) och nu sitter jag då här. Ja, det var min dag för er som är intresserade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0