an end of an era


Sista natten hos Nea på Tuvanäsvägen. Lite sorgligt såhär när man ser slutet på vårt fina samboskap. Vi kompletterar varandra väldigt bra trots allt. Och jag har även lärt mig en del under tiden jag har delat lägenhet; t ex att fälla ner toalettlocket (oftast i alla fall) & att diska direkt & inte efter en vecka... Rätt bra erfarenhet att ha med sig faktiskt! ;)

Har nog inte sagt att jag ska flytta kom jag på! Så som den sista desperata åtgärden (för att Nea ska slippa mig nån gång, haha) så ska jag bo i ett 10 kvm stort rum. Ja, det är sant. Jag ska bo in en villa & dela vardagsrum, toa & kök med två andra tjejer. I huset bor även tre killar som också delar och såklart hyresvärden. Pretty cool I think.

Känns kanske inte jättemycket yay men det kan nog bli bra. Har bara tänkt att bo där tills jag hittar nåt eget här på Campus, vilket förhoppningsvis blir efter nyår. Anyway: en massa kärlek till Nea som har orkat med mig & mitt smulande! Tusen tack, baby :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Aaw, det har varit ett nöje, och du är alltid välkommen tillbaka när du inte orkar ta dig bort till din lya. I miss you already! -v-

2009-10-01 @ 15:21:44
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0