Lottan tar hoondra & älskar sås


Mycket gynnsam kväll ska jag börja med att säga, & fullspäckad med grejer precis som jag gillar det. Hälsade först på syster Johanna & lekte lite med Tea, körde vidare till Boön (massa kort togs, visar imorgon!), hämtade Jackieboy & hängde lite på Saltis och hälsade senare på syster Lottan & Mattias. Pratade, kollade på Magnus Betnér (han är bäst, så enkelt är det bara) & åt kebab. Trevligt? Oh ja :)

Tänkte egentligen åkt hem imorgon men blev så bitter när jag inte kunde se Håkan Hellström i Göteborg ikväll att jag var tvungen att köra nånstans. Haha. Hoppas han var skitdålig... Men det var han såklart inte, han är alltid grym.

Kommentarer
Postat av: Lottan

Du är så go min sis!!Mathias hälsar

2009-09-19 @ 23:39:54
Postat av: Monie

vilken fin header:)

2009-09-19 @ 23:58:52
URL: http://moniie.blogg.se/
Postat av: emelie

right back at you, sis! :) hälsa tillbaks!

2009-09-20 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0