ångesten äter upp mig inifrån


This is it, I've had it to the limit. Antingen bestämmer jag mig nu för att fortsätta som det är just nu, all in & no regrets. Eller så gör jag något åt saken, det vill säga precis tvärtom & förändrar allt totalt. Jag står vid ett vägskäl & vet inte vilken väg jag ska gå, det enda jag vet är att jag måste göra ett val helhjärtat & inte vara i ett mellanting som jag är just nu.

Sen när man faktiskt halvt bestämt sig för vad man ska göra får man ett jävla tecken som tyder på att det är fel. Jaha, det gynnar ju!? Lobotomera mig, tack.

Kommentarer
Postat av: ...

Jag undrar om du då halvt bestämde dej för att fortsätta leva eller sluta leva?



Och åt vilket håll pekade tecknet?

2010-05-15 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0