beat me, hate me, you can never break me


Gaah
. Sjukt stressad men mycket trevlig dag! Först till förskolan & vara där några timmar, köra tillbaks till Växjö, inse att man kört tillbaks i onödan eftersom biblioteket var stängt, köra hem till Karlshamn, handla en massa mat med Johan & Nea, piffa till mig & tillslut fira valborg med trevliga vänner :)

Blev en lugn kväll med god mat hemma hos Lise-lott & David. Spelade även lite spel som jag & Nea ägde på, precis som vanligt ;) Anledningen till att det verkar som om jag blivit nykterist såhär lagom till valborg är att jag ska upp & inventera på Hemköp klockan halv sex. Gynnar inte något att dricka idag då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0