I ain't tripping, I'm just missing




Gårdagens grillning var mucho lyckad & vi hade även lite trevligt besök av Fia, Sandra, Nea, Alex, Pelle, Flink & Willy :) Sen var tanken att jag skulle vara uppe hela natten för jag tyckte det var onödigt att att gå & lägga sig eftersom jag ska ta en buss redan kl 6. Men efter några avsnitt av Vänner så fick jag ge upp & har nu faktiskt sovit i hela 2 timmar ;) Yay.

Nu är jag uppe i alla fall & snart bär det av hem till Karlshamn :D Är dock tillbaka här igen redan ikväll men ändå, en snabbvisit är ju aldrig fel, eller hur? Uppdaterar säkerligen inte på hela dagen för jag kommer ha fullt upp, but I'll be back tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0