jag vill bara, bara vara


Kommer på mig själv att sakna min förra lägenhet allt oftare. Egentligen inte bara själva lägenheten i sig utan även livet jag levde för ett år sedan, it was awesome! Bara jobbade på Hemköp & hade inget plugg att tänka på, kunde göra vad jag ville när jag ville. Saknar nog spontaniteten och friheten mest, vilket jag inte har nu i och med alla måsten hela tiden...

Det fula är att när jag tänker tillbaka så tänker jag mest på alla fester, för fest hade jag & grannarna all the time. Varje lördag var mer regel än undantag ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag saknar oxå enromt!

Allt skoj vi hittade på, och ja, det var som du säger,. I din lägenhet, det var där vi var, ALLTID.

Saknar den tiden ngt enormt, innan all sjukdom, innan allt plugg......

KÄRLEK<3

2010-02-17 @ 07:41:31
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

mhm, min lägenhet was the shit! :D jag saknar att vi alla inte bor på samma ställe längre, så sjukt tråkigt att vara långt ifrån varandra :(

kärlek babe! <3

2010-02-17 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0