lite snurr i skallen gynnar ibland!


Hey you! Jag lever faktiskt men har haft folk här hemma all day så har inte haft tid att skriva. Gårdagen var sjukt rolig! Började med förfest hos Patrik där det bjöds på en massa shots, vidare till sittning på Sivans & sen mellanfest hos Joel. Tyvärr så drog jag från festen när jag hade som roligast & dissade utgång, men jag hade inte kommit hem annars eftersom bussarna slutade gå... Sjukt skoj att träffa alla från Lag 10 & lag-
ledarna
igen, det var på tok för längesen :D

& mucho, mucho tack för skjutsen hem Willy! & förlåt Niklas för att jag våldgästade dig när jag kom hem. & tack till Sara som satt & snackade skit med mig ett par timmar & kollade på när jag rullade i snön ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0