bye bye bitch!





Nu kommer det ett sånt här inlägg som jag vet att Jack hatar, men jag bara måste! Imorgon åker nämligen Jack till Australien & där ska han stanna för evigt, typ. Aldrig mer komma tillbaks till Sverige & tråkiga K-town, & jag ska väl erkänna att jag är en aning avundsjuk. Eller mycket avundsjuk. Jag vill också slåss med kängurur, leka med hajar & mysa med koalor. Livet är fan inte rättvist.

Kommer sakna Jackieboy lite grann faktiskt, kommer kanske t.o.m. sakna att bli mobbad för min icke-existerande rumpa... Alla stunder av skitsnack & babbel om allt & ingenting förra året gynnade. Kedjeröka & dricka te i min förra lägenhet, gå promenad på Karlshamns tomma gator, hänga på Saltis, tjocka oss på McDonald's, supa & skratta åt våra "bravader" i efterhand... Ja, året 2009 var fullt med roliga minnen!

Lycka till säger vi till honom & hoppas att han har det bättre än bäst i utlandet :) & jag ska ner & hälsa på vare sig han vill eller inte & uppfylla en av mina drömmar: åka ner i en bur & titta på hajar close up & dangerous. Hell yeah! :D




& så bjuder jag på lite random pics från förra året, don't hate me Jackie...


Kommentarer
Postat av: malin

kommer också sakna den lille mannen, blää... haha ska skicka hejdåföralltidvinkbilden så du kan lägga in den med :D och inlägget var fint så han borde inte hata dig för det :)

2010-02-08 @ 01:10:22
Postat av: Mikaela

SUPERFINT INLÄGG MIN VÄN!<3

Han kommer få tårar i ögonen av det!

För han kommer sakna oss oxå!

2010-02-08 @ 18:23:00
URL: http://cessapowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0