peace, love, love, love & peace




bilder tagna av mig & Annie :)

Förra året var jag, Annie & JackPeace & Love. Mycket gynnsamma dagar med underbara artister & minnen för livet. Timbuktu, Håkan Hellström, Kalle Baah, Promoe, Maria Mena m fl gjorde det så värt att åka 8 timmar i bil för att komma dit. Däremot tyckte jag att hela upplägget på festivalen var sjukt dåligt! Det var på tok för långt mellan campingområden & festivalområdet vilket komplicerade saker & ting rätt ordentligt...

I år vill jag definitivt på festival igen men eftersom jag blev en aning besviken på Peace & Loves upplägg så kommer jag inte åka dit igen så länge det ser likadant ut. Vilket är synd då det troligtvis kommer vara en jävla massa bra band där igen! Så vart bär det av i år? Hultsfred maybe? Även om jag kopplar det till fjortisarnas festival så kan det absolut vara värt en chans speciellt med awesome artister & underbara vänner ;)

(& Ölandroots är givet i år, of course, om det nu inte ligger samma vecka som Östersjö i år igen. Då ska jag gå & dö eller nåt. Måste verkligen dit, världens mysigaste festival med världens bästa musik. Reggae i två dagar kan bara inte bli fel).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Urf? :P Reggae i tre dagar :P

2010-01-08 @ 14:54:08
Postat av: emelie

?: läste att det bara var 16-17 juli? :O

2010-01-08 @ 19:33:53
Postat av: Anonym

http://www.uppsalareggaefestival.se/



5-7 augusti;)

2010-01-08 @ 22:20:30
Postat av: emelie

?: men så är det inte uppsala jag ska till utan Ölandroots ;)

2010-01-08 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0