you can do it, put your back into it


Jag kan om jag vill, jag vill så jag kan? Tveksamt. Men nu har jag i alla fall skrivit två av de tre uppgifter som ska vara gjorda tills imorgon. Jag kan tydligen vara rätt effektiv om jag bara kommer igång. Wow.

Problemet är att allt annat är så mycket mer intressant att göra. Typ läsa bloggar, msn:a, lyssna på musik, städa, diska... You name it. & ett annat väsenligt problem är att jag inte känner mig motiverad. Visst tycker jag att utbildningen är intressant & jag vill väl bli förskollärare, men jag vill hellre arbeta med ungdomar & missbruk. Men jag kan i vilket fall inte byta program förrän nästa termin så det är bara att kämpa vidare här så länge & se om jag vill fortsätta eller inte. Time will tell.

Nog babblat, det är ändå ingen som läser bloggar under helgerna tydligen. Statistiken sjunker som fan direkt när det blir fredag. Ska jag pumpa ut inlägg är det egentligen bäst att göra det på veckodagarna ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag läser;)

2010-01-24 @ 21:10:22
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

yay, det gynnar ;)

2010-01-24 @ 21:23:31
Postat av: Hanna

Jag får hoppas det! :) Dock sjukt skrämmande.

2010-01-24 @ 22:08:50
URL: http://alltomhanna.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0