confessions of a broken heart


En sjukt meningslös dag än så länge. Missade dagens föresläsning (igen, jag suger jag vet!) & vaknade inte förrän klockan två... Sen dess har jag hängt med Sara, käkat onyttig mat & städat lite här hemma. Nu ska jag & Alex snart köra Sara till flygplatsen för hon ska hem till Holland & vara där i en vecka. Så jag är all by myself här i huset ett par dagar, för Flink & Emelie är också borta, innan jag drar hem till K-town!

Varför kan inte jag också få ha påsklov som de andra? Orättvist I say.

Kommentarer
Postat av: Nea

Ska du snacka om orättvist som sov till kl två när jag var uppe 05.00! :P

2010-03-29 @ 19:20:32
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, du hade också kunnat skita i det som jag gjorde ;P

2010-03-29 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0