some will hate you, pretend they love you


Brukar inte skriva överdrivet seriösa eller upprörda inlägg, men just nu finns det ett stort behov av detta.

Killar är svin, det har jag & människor i min närhet fått bevisat mycket den senaste tiden. Har vi bara otur & träffar de killar som är som mest ogynnsamma? Otrohet, lögner & allmänt dåligt beteende verkar tyvärr vara mer regel än undantag. Tyvärr så stannar man ofta kvar även fast de beter sig totally fucked up, vad är grejen med att vi tillåter det?

Men vissa killar med dåligt beteende verkar i alla fall förstå att de har gjort fel & ber om ursäkt. Det är bra, det är moget. Vissa däremot inser inte alls att de är svin & fortsätter bete sig illa även när de blivit påkomna, var är logiken i det? Stå för vad ni har gjort istället för fan.

Det värsta är dock besvikelsen, att man blir så chockad att vissa människor kan göra så dumma grejer. Man tror man känner en snubbe men så är tydligen inte fallet. Allt man har trott om en person bara faller samman & man förstår inte vad som hände. Nyligen vändes halva min värld upp & ner & jag kan fortfarande inte förstå hur vissa bara kan bete sig som de gör.

Inte okej passar bra in just nu. That's it for today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0