nångång någonstans





Berätta lite mer om gårdagen kan ju gynna! Vi satt först här, snackade en massa & tog fula kort innan vi körde in till stan (ja, vi var alla nyktra - sjukt oväntat! :P). Väl på plats ställde jag & Sara oss längst fram & väntade & väntade... Denna eviga väntan. Men tillslut kom han fram & han var underbar, kan hända att jag är lite kär i smyg i denna kille (det finns inget bättre än killar som spelar gitarr OCH kan sjunga). Efter det spelade Andreas Grega & han var också totally awesome! :D

Sen åkte vi hem igen för det var så mycket folk att det kändes som om man hade haft sex med hälften av alla där inne. Typ. Haha. Sen kom Niklas, Pelle & Willy på besök, spelade tv-spel & var lite sociala. Mysigast var dock att Mikaela & Nea sov i mitt lilla rum, kändes som om vi var 10 år igen & hade pyjamasparty ;)



Lite pics på Magnus som Sara tog med mobilen. Jag gillar den första ;)


Kommentarer
Postat av: Nea

Den första bilden på Mange är klockren!



Tack för en UNDERBAR dag lovely! <3

2010-03-20 @ 18:42:11
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: alle

pelle gick i min klass förra året :)

2010-03-20 @ 19:02:55
Postat av: emelie

Nea: hell yeah, den är awesome ;) tack själv, darling!



Alle: jaså? tufft :D Pelle är mucho trevlig!

2010-03-21 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0