kärlek till Lisa Ekdahl


du sålde mitt hjärta, på realisation. & du sålde min stolthet, på närmaste auktion. du sålde min värdighet och min innersta hemlighet. av allt det jag gav har du ingenting kvar, jag ger vad jag har, men du ger ingenting tillbaks.

jag lämnar dig här, jag måste gå nu.
ja, jag lämnar dig här för jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du.

för du sålde ditt hjärta, du sålde din själ. så inte känner du smärta, när jag tar mitt farväl. inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan. av allt det jag gav har du ingenting kvar, jag ger vad jag har, men du ger ingenting tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag köpte ditt hjärta älskling. Hur ska jag kunna leva utan sig Vi har fått ditt barn att somna, här hos Angelica!! Fattar du, hon sover och jag lyckades ta av henne kläderna och få på henne blöja!! ? Jag sitter i ditt rum och luktar på dina saker. Dom är som du. Jag pratar med dig nu, frågar om du vill lyssna på first aid kit? Jag ska spela dem och skeda ditt täcke älskling. Kan du lova mig att att himlen finns? Snälla, få mig å tro. Jag vill skrika sönder mig.

2010-05-06 @ 11:05:34
URL: http://lattemammajohanna.blogg.se/
Postat av: kickan34

Lisa Ekdahl. e grym kram

2010-06-29 @ 23:14:20
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0