emelie goes gravid?


När jag slutade jobba vid tio kom jag på att det faktiskt är den 1:a april idag och jag har varken blivit lurad eller lurat någon. Inte okej I say! Problemet är att jag suger på att ljuga/luras, det går helt enkelt inte, men jag tänkte ge det ett försök i alla fall. Så jag ringde min kära vän Nea...

Nea: har det hänt nåt?
Jag: ehm... jaa... Fan, jag tror jag är gravid!
Nea: VA!? Vadå, är du säker!?
Jag: (hihi)
Nea: är det ett april-skämt?
Jag: jaa...

Det gick väl sådär men hon gick i alla fall på det en sekund eller två ;D Har ni lurats (& lyckats) eller blivit lurade idag?

Kommentarer
Postat av: razzo

utnyttja min mage med till råka på skämtet! Fyyy. kyss

2009-04-02 @ 07:20:11
URL: http://lattemammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0