vi är få, men ack så starka!

Det vill inte fungera så det får bli ett centrerat inlägg trots allt... Inte okej I say :P Har haft otroligt roliga dagar & det är sjukt tråkigt att det är all over. Glömde tyvärr kameran de första dagarna med nu fredag & lördag har det tagit en del bilder ;)





I fredags hade vi först skattjakt (har inga bilder från det dock) & vi i bästa lag 10 knäckte alla andra lagen totalt! Vi hämtade hem 4000 fler poäng än de andra, in your face! Sen var det förfest hos Emil, sittning på Sivans med en massa sång, mellanfest hos Emil igen och sen en massa dans & alkohol på Sivans. Sen var det efterfest hos Sebbe till typ kl 5 på morgonen med Tunak Tunak-låten på repeat ;D Bl a en hel jägermeister, en bag in box vitt vin & ett flak cider gick åt under efterfestandet...



Hade båtrace på lördagen, var uppe kl 9 & byggde båt i typ 3 timmar sen kommer vi dit så har alla andra lag utom 1 köpt luftmadrass istället. Yay! Skoj var det i alla fall även om vår båt inte flöt så bra ;)






Efter båtracet var det förfest hos Joel som gällde där vi drack & lekte lite olika öl-spel. Sen skulle jag springa iväg & köpa nationsmedlemskap (man kommer inte in på ställena annars!) vilket slutar med att klänningen börjar brinna. Way to go, Emelie! Det var i och för sig mitt eget fel som lutade mig mot bord där det stog ljus... Men jag fick i alla fall gratis medlemskap som plåster på såren ;) Haha!
Sen gick vi till Sivans, dansade, jag & Tezz sjöng karaoke (girls just wanna have fun) & drack lite mer innan det var dags för efterfest hos Joel igen! Vi höll igång där till 5 på morgonen & sen var det efterefterfest på Statoil. Ganska gynnsamt ändå ;D

Lag 10 är helt enkelt bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0