time will tell


Förvirrande dag igår & världens längsta också för den delen. Var sjukligt nervös & ville verkligen bara hem, hem, hem. Alla verkade redan känna varandra på nåt konstigt sätt så jag gick runt själv, helt apatisk hela dagen. Försökte inte ens ta kontakt med folk, hallao vart tog Emelie vägen? Tappade jag mig borta i Tingsryd på vägen hit eller?

Men efter skolan var det kick-off som gällde med alla lärarstudenter (ca 350 nya detta året...). Blev uppdelade i lag, lekte en massa lekar (irländsk julafton is the shit, hahaha), drack proviva-shots, målade naglarna svarta (fick hjälpa killarna, det gick inte så bra ;D) & festade lite granna. Någonstans här blev jag mitt normala, trevliga jag igen & hittade goa människor i mitt lag :)

Så ja, vi får väl se vad det här leder till. Har vant mig vid tanken på att bli förskollärare så nu är det bara till att hoppas att det blir bra & att jag trivs. Hade jag hittat en lägenhet hade allt känts lite bättre också, det finns nämligen en risk att Nea kväver mig i sömnen snart ;) 

Kommentarer
Postat av: karin

det kommer att gå jättebra. :)

2009-08-26 @ 16:35:21
URL: http://lovebird.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, låter bra att du hittat tillbaka till dig själv igen gumman, det glädjer att höra:P

För den där apatiska människan du sprang runt å lekte häromdagen, den var inte rolig alls den!

2009-08-27 @ 07:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0