facebook har förstört min pappa


Det börjar bli svårt att vara dotter till denna man. Det började med hans besatthet av Happy Aquarium, där beroendet & abstinensen bara blir värre & värre. & nu har han fått en "jag måste gå med i alla grupper som jag hittar på facebook"-psykos som inte blev bättre av att det startades en grupp för honom: "vi som vill att Micke Jonsson ska gå med i 500 grupper". I natt var han wild & crazy & joinade meningslösa grupper (som t ex Kockums Emaljs Fanclub & Hästar finns visst!) till höger & vänster.

& så sa han att han numera ska kallas Micke Joinsson istället. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, finns det hjälp man kan få? Någon som kan få honom på rätt spår i livet igen & kanske få han att hitta intressen i den riktiga världen?

Jag saknar min vanliga pappa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre joina än illa fäkta.

2009-12-14 @ 23:41:17
Postat av: Anonym

hahaha xD



lika sjuuk som vanligt ;PP

2009-12-19 @ 10:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0