yesterday was great


Kvällen igår var mucho trevlig måste sägas! Hängde på Jack & Kenny på förfest med bra musik & intressanta diskussioner :D Min andra "syster" Lottan såg mig sitta där på balkongen & ansåg tydligen inte platsen vara lämplig för mig & skickade sms till pappa... Tack för den ;)

När killarna drog till Harrys så vandrade jag hemåt igen. Kände inte att dricka & utgång gynnar mig & min lever efter förra veckan. Måste ta det lite lugnt ibland, typ. Sen att jag var uppe till 4-5 i alla fall hör väl inte till saken?

Kommentarer
Postat av: Syster

din syster tar iallafall sitt ansvar. Ditt beteende den kvällen var inte passande på min bakgård.

2009-07-26 @ 19:57:50
Postat av: emelie

syskonkärlek när den är som sämst! ;)

2009-07-26 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0