where is my mind?


Lite såhär har jag känt mig idag, inte riktigt gynnsam med andra ord. Hemtenta är aldrig roligt, speciellt inte när man inte har några böcker what so ever eller ett fungerade Word på datorn... Men vi har i alla fall fått en massa gjort, har tjuvläst i mina vänners böcker & antecknat 12 sidor för hand. Yay!

Vi hann även med att laga tacos tillsammans & titta på Fight Club. En av de bästa filmerna som gjorts någonsin, mycket kärlek till den filmen I say. För att summera min känsla för plugget just nu citerar jag från denna film:
- put a gun to my head and paint the walls with my brain.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag ville ju också se Fight Club :(

Och den bilden gynnade visst, sötnöt :D

2009-11-18 @ 22:05:55
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

baby, jag kan se den tusen ggr till. MINST! det är bara att säga till ;)



& tack :)

2009-11-18 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0